Babel

Ska lyssna på Mumford and Sons nya album --> Babel (måste va döpt efter mig ;) hehe litet internskämt :P )
Än så länge påminner det om deras första album vilket jag tycker är bra då jag älskar deras folk rock <3<3<3

Annars har jag haft en relativt lugn helg. Sett på nya Resident Evil - riktigt bra action!! Älskar Milla Jovovich <3

Söndagen bestod av billetande i Falun. Dags att uppgradera oss från vår älskade Mr Megane >_< då diverse motorproblem börjat uppstå...
Imorron sker antagligen köpet om allt går igenom som vi tänkt.

Imorrn är det gång nr 2 av 10 på min Redovisnings kurs. Ska bli skönt när jag får tillbaka mina torsdagskvällar igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0