Hurtbulle

Idag var det 3:e dagen för mig på gymmet (Actic). Å jag körde en riktig långkörare ^^ Först 1 timmes gym och sedan 1 halvtimmes simning.
Kändes rätt gött när det var klart ^^

I övrigt händer inte så mycket. Christian har varit hemma från jobbet 2 dagar nu pga förkylning, så arbetet med garderoben har lagts lite på is ett tag >_<
Men Christian kände sig bättre idag, så imorgon borde vi kunna sätta ihop stra bokhyllan och på så vis få undan en massa saker ^^

Så lite musik. Har flera favoriter som jag lyssnar extra mycket på just nu, så här kommer bägge två :D


Blir så glad av den här låten, så den har gått varm de senaste 2 veckorna ^^

Antar att låten inte är ny, men var avslutningslåten på ett "How I met You Mother" avsnitt, å jag gillade den på en gång ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0