Bra måndag

Fick med mig både Malin å Isak på sushi idag, mums ^^
Arbetsdagen flöt annars på som vanligt. Lite pikar fick jag för att jag överdrev om förblödning å uppskuret ben då jag visade min otroligt klantiga rakningsbravad. Men måste säga att det är det värsta missöde jag varit med om med en hyvel. Säger då det; köp riktiga hyvlar !!! Ge fan i de där billiga, mer värt att ha hela ben å rakningen varar dessutom längre :)

Annes så har jag för första gången fyndet på bokrean. Åhléns bokrea måste jag säga var klart bäst då de hade halva reapriset. (För dagens fynd, se bild ^^)

Efter arbetet åkte jag å Christian till Mats mattor å tokfynda en mattstuv (alltså en liten överbliven del som de säljer ut billigare). Var precis de måtten vi behövde oxå (150*200cm). Sen på det så blev det lite cement köpt oxå (ja varför inte). En liten bit på väg till att färdigställa garderoben (mitt dressingroom :P)

Ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0