P&L sjukan

Har den senaste veckan varit riktigt förkyld. Å jag är inte ensam om det. Mina föräldrar kallar det för P&L sjukan då många som var där blev sjuka efteråt.
Fick tillbaka lite lukt och smak efter att den varit borta på egen semester de senaste 2-3 dagarna. Tack å bock för det.
Nä usch, å en bihålsinflamation från h-vetet har man haft också......
Men men, är på bättringsvägen iaf.
Så fort jag känner mig någorlunda ska jag försöka kravla mig tillbaka till gymmet igen. Måste ju kunna springa någorlunda på Byaloppet den 4 aug. Det får bli mitt mål, men jag räknar inte med speciella resultat efter den senaste månadens dåliga karaktär när det gäller träning :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0