Uppskattning...

...är alltid trevligt när man får.
Haft en bra dag på jobbet idag. Sprint bjöd oss på Semla idag lagom till eftermiddags mötet. De hade t.om. kommit ihåg att jag inte tål nötter. Så en special semla med vaniljkräm var inköpt åt mig <3

Men det som verkligen gjorde hela min dag var under ett samtal jag hade med en utav skogsvårdarna ute på regionen. Har inte haft så mycket kontakt med just honom tidigare, men när han skulle skriva ner mitt namn för vidare kontakt så sa han: "Linnea hette du va. Du är duktig. Jag har hört mycket gott om dig". Måste ju betyda att jag gör någonting bra iaf ^^


Kommentarer
Postat av: marit

Grattis! :)

2012-01-13 @ 21:59:35
URL: http://lisskiss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0