Siffran 19

För exakt 1 år sedan den 19:e januari började jag jobba på Bahnhof, vilket var mitt första riktiga heltidsjobb. Även fast det inte var världens bästa jobb så var det ändå en ganska stor grej för mig.

Den 19:e september började jag arbeta för Sprint på Stora Enso Skog. Detta var mitt andra riktiga heltidsjobb vilket jag verkligen behövde då jag vid slutet på augusti, början av september levde på mina sista reserver. Så alltså ytterligare en stor sak i mitt liv.

Nu då, dagens datum: 19 januari. Precis 1 år efter att jag fick mitt första riktiga heltidsjobb. På just denna dag så skriver jag på pappren och får nycklarna till min (och Christians så klart) alldeles egna egna lägenhet.

Slutsats: Stora saker händer den 19:e... Man kanske borde köpa sig en lott och ha 19 som lyckotal :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0