Nytt år nytt hår

Idag har det hänt grejjer :)

Var till Maserhallen å bokade in en gratis introduktionsträning till Actic gymmet. Tänkte att det kanske var dags att komma igång med träning. Har ju lixom aldrig blivit av tidigare ;) men nu ska volangerna bort :P

Efteråt gick jag vidare till Attityd å klippte lugg. Vart sugen på det igen. Men nästa gång tror jag att jag går till Cityfrisörerna i Falun där jag var förra gången. Där kändes det som om frisören lyssnade mer på mina funderingar å hastade inte. Den på attityd gjorde iofs ett helt ok jobb..men tyckte hon var rätt hafsig...
Men men utnyttjade iaf studentkortets sista dagar så jag kanske fick den service jag betalade för. Kanske det hade varit annorlunda om jag bokat vanlig klippning och inte studentklippning ...!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0