Länge sen

Tjo!! Det var ett tag sen nu, men mycket har hänt så man har inte haft någon tid att uppdatera.
Jag och Christian har kommit igång rejält med renoveringarna.
Vi har rivit tapeter, spacklat, rivit lite mera (ett j*klarns massa rivande måste jag säga, mer än vad jag trodde skulle behövas). Men ska man få något gjort så är det bäst att göra det ordentligt. För det hade inte tidigare inneboende gjort.

Det som snart bara är kvar att göra är att tapestera i vardagsrummet, måla väggar och tak i arbetsrummet samt måla tak, golv och väggar i sovrummet.. *pust* mycket att göra, men det ska bli så kul när det blir klart. Den som väntar på nå gott brukar man ju säga.
Så det har varit en del tunga veckor den senaste tiden. Har i prinip gått direkt från jobbet till allt jobb i nya lägenheten för att sedan stupa i sängen direkt när man kom hem klockan 10. Sen börjar allt om igen.
Men det finns ljusglimtar också.

Vi hade ju fått en Sälenresa gratis om man köpte för över 3000,- på Stadium. Så förra helgen for jag, Christian, Pastorn och Lovisa till Lindvallen och njöt av ledighet <3 Spa, längskidor, bio, bowling, sportbar. Vad mer kan man begära <3<3

Å nästa stora ljusglimt att se fram emot blir New York resan som bokades idag !! ^___^ samma gla goa gäng som i Sälen även denna gång. Helt sjukt nice. Bara att vila fötterna för allt promenerande som de små stackrarna där nedanför smalbenen kommer att behöva utstå :P 14maj bär det av. Bara att räkna dagarna ^^


Nä, nu ska jag sova. Har varit förkyld och legat klubbad som en säl från lördag till tisdag. Riktigt otrevligt förkylning denna som jag (fortfarande) har. Tar helt musten ur en. Men bara att bita ihop.

じゃあまた!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0