Fynd

Jag å Marita skulle köpa nått sött på lunchrasten igår. När vi var på väg gick vi förbi lampaffären på Åsgatan å där fick jag syn på en lampa som påminde väldigt mycket om hur jag vill göra om en lampa jag sett i min Allt i Hemmet tidning. Vi började prata om att jag å mamma skulle planera in en resa till Tulavippan (i Djurås?). Men Marita föreslog att vi skulle kika in en snabbis på Myrorna. Å mycket riktigt. Där fanns just precis den lampskärm som jag letar efter. Å för bara 50 ,- dessutom. Fynd !! ^^

Idag ska vi köpa färg till sovrummet. Lavendel!! :) vi har sovit i vardagsrummet i nya lägenheten 2 dar nu. Har gått jättebra. Men längre tills allt blir färdigt ^^

//Ea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0