Projekt nr1 - Etapp 2

Nu har det fått en hel vecka sen jag senast gjorde en uppdatering om mitt lamp projekt. Har inte hunnit gjort någonting under veckan då den har varit fullspäckad med annat. Har t.ex. hunnit fika med Karro å hängt en snabbis med Marit. Det blev även 2 besök på distrikten som jag är kontaktperson för då jag har hand om Region öst på jobbet (säger alla jättemycket eller hur :P)
Iaf så var jag ut till Hagge distrikt på tisdagen och hade lite utbildning för ett maskin lag om hur de ska göra med SAP (det ekonomi program som vi infört)
Å i onsdags bar det av till Tierp för att hjälpa till att lösa problem som folk råkat på. Roligt att få ett ansikte på de som man annars bara har kontakt med över telefon å mail :D

I torsdags beslutade jag å Christian oss för att sluta jobbet lite tidigare å dra iväg till Västerås å kolla in den stora gallerian de byggt. Blev även att köpa lite smått å gått på IKEA ^^

Så nu sitter man här med lampan igen. Tyget är på-nålat och ska bara sys fast. Sen är det dags för volangkanten ^^

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0