Lördagen den 3 Sep

Tog en långpromenad genom Borlänge idag. Kul att kolla på de fina nybyggda husen som ligger på Mjälga. Men när vi kom till Mjälgaskolan där jag gick 7:an till 9:an fick jag en smärre chock!!
Hela skolgården var typ helt igenväxt och allt var supernedgånget. Trodde att de inte hade lagt ner hela skolan. Men så verkar det vara. Knepigt bara att de bara låtit alltsammans förfalla :(

Appropå ingenting så tänkte jag bara meddela att jag kom in på Grafisk design programmet efter en del om och men. Men nu på måndag så ska jag ha första föreläsningen med Nils som lärare :D Hoppas det blir kul!
Annars fortsätter sökandet efter jobb som vanligt :D

Som avslutning bjuder jag på denna härliga låt:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0