Lördagen den 24 sep

Igår var det 80 tals fest på kåren. Blev att man gck ut nykter å skjussa runt lite, men det var rätt ok en då. Roligt att få dansa till gamla klassiker, men hur fasiken dansar man till 80 tals musik??! De har ju ingen speciell dansstil om jag fattat det hela rätt, eller?? Nån som vet hur man dansade på 80 talet?

När jag vaknade imorse så kände jag mig dock nästan bakfull....fick fundera vad jag hade gjort dagen före :P
Hade världens sjukaste dröm oxå. Jag var gravid i typ 6-7 månaden, men kunde inte riktigt avgöra om jag verkligen var gravid eller om jag bara var fet ^^; haha.. Vet iaf att jag kände riktig ångest inför det hela :P

Idag ringde Marit å ville ha mig ut på shoppingrunda ^^  KUL!!! Men faligt. Det slutade med att jag köpte ett par ursnygga (och sköna) mockastövlar för 1200.- (0__o)  men känner att jag nog kan unna mig dom ^^


Snart ska jag göra brylépudding å <3 har laddat hem Transformers 3.
Kände inte alls för att gå ut å dansa med tanterna å gubbarna på hela huset.

またね!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0