Bra helg

Helgen har varit bra, men gått alldeles för snabbt som vanligt.
Var på Rättviks marknad i lördags. Gick runt i någon timma, men jag fattar inte riktigt grejjen. Det är inte kul när det blir FÖR MYCKET FOLK som ska trängas. Då blir det ju inte att man stannar och kollar i något stånd, utan man trycks bara vidare. Nä, mindre folk ska det vara. Annars var ju utbudet betydligt mycket bäytre än vad det är på Borlänge marknad.

Idag lördag köpte Christian ett Nintendo Wii från Elgiganten. Kostade baa 1 å 2 så det var värt det. Men nu försöker han hacka det så man kan spela brända spel, men än så länge så går det inte helt bra.Men jag trr på honnom så jag hoppas att han klarar det tillslut. Skulle faktiskt vara lite kul med ett Wii i vardagsrumme :D
Medans han höll p åmed det hemma så passade jag på att fika med Hatice på Waynes. Hade jättetrevligt å roligt att få en update nu när hon ändå är här å hälsar på.
Får bli att åka å hälsa på henne i Turkiet nån dag. Låter som att hon verkligen har det fint/bra där borta :D

Nä, imorrn är det måndag å en ny arbetsdag. Vi skulle egentligen ha besökt ett "lag" ute i skogen, men pga att det är älgjackt nästa vecka så flyttades vår skogsutflyckt fram. Få se vad veckan har att bjuda på :D



Kommentarer
Postat av: Marit

nu har jag läst! :) kom ihåg att du skrev tidigare och undrade om någon läser, jag läser :) kram

2011-10-15 @ 10:33:46
Postat av: Ea

aaww TACK ^^Då kanske man bör försöka få till lite fler inlägg xå så det finns nått att läsa :P

2011-10-16 @ 09:21:56
URL: http://eachan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0