Uppdatering :D

Hej! Nu uppdaterar jag ^^

Tentafesten i söndags var roligt. Har ingen bild på min svampbob dräkt för tillfället (kolla in FB). Men det var många som uppskattade den iaf. Riktigt kul. Dagen efter var det dock inte lika kul att gå till jobbet. Jag fick några pikar av kollegorna, men de tyckte jag hade klarat dagen bra när den väl var slut :P

Jag, Karro å Jennifer var hem till Sandra å såg på film å åt jättegod kycklingsallad i onsdags. Var över två år sen vi sågs allihopa nu. Men det var kul. Kändes som gamla gymnasie tider ^^
Blev även positivt överraskad av filmen vi såg: Scott Pilgrim VS the world
Har ni inte sett den så se den!! Speciellt om ni gillar TV spel :P

Idag (lördag) kör jag å Christian en roadtrip till Norrköping för att göra ett köp av objektiv till Christian å jag vill gå till Lagerhaus :D

//Ea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0