Trött

Passar på att göra ett snabbt inlägg innan jag går och lägger mig.

Är det bara jag som tycker att den här vekcan hittills har gått väldigt segt.
Fast jag har så mycket att göra på jobbet just nu, så jag känner mig illamående av stressen (vi ligger cirkus 2000 fakturor efter i vårt Workflow för att vi inte fick släppa nått förens i början av denna vecka med risk för att det skulle hamna i huvudboken) .. så tycker jag fortfarande att dagarna går segt. Trodde t.ex. att det var torsdag idag och såg fram emot att det snart skulle bli helg, men så kom jag på att det ju faktiskt bara var onsdag.
Knepigt det där. men men, man ska inte klaga. har det bra på jobbet trotts allt. Roligt folk man jobbar med iaf, å det gör saker och ting lättare.

Imorrn är vi hembjudna till vår chef Mia på middag. Ska bli jättetrevligt ^^
Annars vandrar tankarna till fredag. DÅ blir det ÄNTLGEN lite efterlängtad klirr i kassan. Får första riktiga lönen då. Är så trött på att vara fattig hela tiden. Vill att det ska dröja LÄNGE innan jag tillåter mig själv till att vara så här fattig igen. Enda tillåtna anledningen att självmant bli fattig igen är om jag skulle typ ta sabbatsår å plugga master eller japanska i Japan ^^<3 hehe

Nä, nu blir det nog lite Big Bang Theory å sen sova.

Gnatt Gnatt!! zzZZ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0