Detaljer

Vi hade en kollega från Tjeckien på besök under veckan på jobbet. När jag såg honom första gången fick jag lov att fråga någon om han var brottare eller nått för han var jättestor. Alltså inte tjock, utan stor= mycket muskler :P
Det svar jag fick var att han inte var brottare utan tävlade i BODYBUILDING (0_o)
Fick höra att han visst hade en brorsa oxå som var NHL spelare. Nån som hört talats om Roman Polak ;) lite kul iaf ^^

Måste även tipsa om mitt köp jag gjorde i fredags på Ica Maxi. En deo som heter Dove minimising med Wild Rose doft. Nästan så jag inte kan sluta lukta under armarna hahaha det lät fel men det luktar gott iaf ^^ så det får bli mitt rekommendation :D


Kommentarer
Postat av: Marit

Härligt med lite uppdate :)

2011-11-14 @ 19:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0