28-29 Maj - En trevlig helg

Som ni kanske sr så har jag bytt lite design igen...inte för att jag egentligen inte gillade den gamla, men jag såg ju för 17 gubbar att jag hade stavat fel på min förra "huvud border" så jag passade på att göra om å göra nytt.

Tänkte gå igenom lite snabbt vad jag haft för mig.

På lördagen tog jag en springtur på morronen. Min första tur helt själv så jag är ganska stolt över mig själv ^^
Fast det hade gått bättre om jag inte fått ont i benet pga typ kramp eller nått.

Sen efter att ha duschat lite snabbt bar det av till Tenoren å PPP.
Det var mulet ute men inte nå regn iaf så det var helt ok iaf.

På kvällen sen vart det moongate fast sen över till Tenoren. de hade ett live band som verkligen var bra ^^
Kort å gott tycker jag denna dag var helt klart mycket väl godkänd ^^



Idag, söndag, så vakna man upp med huvudvärken från igår, men inte så farligt som man kanske kunde ha trott hehe :P

Åkte hem till Ornäs å Gratta mamma på morsdag + att hon hade namnsdag oxå. Satt å smed lite planer över hur jag ska prata med Henrik imorrn. Är ganska nervös kan man säga, så jag hoppas verkligen att det går bra.
Har kommit fram till att det smartaste är att försöka stanna på Bahnhof under praktiktiden för att ha nått att falla tillbaka på till hösten, men vi får se som sagt hur det går.

Nä, nu är det dags för att sova för att ta tag i morrondagen.
Gnatt zzZZ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0