31 mars

Tjo!!

Var till tandläkaren idag. Gick snabbt å han sa att jag hade perfekta tänder ^___^ så till honom behöver man inte gå förrens om 2 år.
Lite kul. I taket hängde en TV så när man låg i tandläkarstolen så kunde man kolla på TV medans han "gröta runt" i munnen :P
Fast man kände sig lite smått rånad när man gick därifrån. Får ju 300 kr i premie...men efter att han hade dragit bort dessa 300 kronor var det fortfarande 400 som jag skulle betala. Skandal!! han kollar lite på mina tänder tar 2 röntgenbilder (är väll det som jag antar är det dyra) å sen är det klart...Detta ska alltså totalt gå på 700 spänn!! Nä, bra att jag inte behöver gå dit förrens om 2 år :D

Var med mamma till falun å shoppa oxå..det är ganska praktiskt att göra så :) mamma betalar ^^ hehe nääädå, så illa är det faktiskt inte, men bara nästan.

Hmm nu blev jag trött. Gnatt gnatt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0