27 Mars

Tycker att det har varit en mycket bra och produktiv helg.
Igår (lördag) var det pyssel för hela slanten. Satt med Lovisa, Natta å Karro å gjorde massa figurer i Fimo-lera. Blev både halsband och örhängen ^^
Myste under Earth Hour med plockepinn och 10:an till levande ljus. Ricktigt mysigt.
Men kände mig inte alls festpepp när de andra skulle gå över till TG, så ringde Christian efter skjuss. Översnäll som han är (^_^) skjussade han även hem Lovisa till Falun.

Idag (Söndag) var vi uppe med tuppen för att testa våra nya springskor som vi köpt. Gick väll hyfsat för att vara första gången :P Men jag har MYCKET att jobba på. Sprang/gick bara en sträcka på 3 kilometer, men det får bli vår "benchmark sträcka" som vi får jämmföra med efter ett tag när vi fått upp flåset lite. Får försöka öka lite undan för undan ^^

På eftermiddan så bar det av till Biltema. Köpte min cykel som jag velat ha i säkert 2 år nu. Ska provåka den till jobbet imorrn ^^



Men det var INTE det lättaste att få ihop det. Tycker lite synd om Christian som lyckades ha sönder sin bästa skruvmejsel när han försökte benda loss en skruv som hade fastnad.
Men men, nu är snart även söndagen slut. Men först ska vi ha lite tacos å mysa med lite vin å film.

Mys mys tjo tjo !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0