10:e mars

Så har det gått en hel vecka sen jag sedan uppdaterade...tiden går verkligen fort!!
Hela veckan har jag suttit på telefon samtidigt som jag hanterat uppgifter i kundreg och svarat på mail. Känns ganska bra iaf :)

Var å åt sushi å snurrade nåra varv på kupolen i söndags. Vi var till Panduro å kolla lite eftersom Marit oxå ville pyssla lite å göra kylskåpsmagneter. Köpte varsit "kitt" med fimolera å lite tillbehör för att göra smycken.
Kunde inte hålla mig utan satte mig ner vid köksbordet i tisdags å pyssla lite. Kul kul kul!!!

Idag blev jag medbjuden av Fredrik på Privat support att äta Thai med han och Lars-Åke från Privatleverans. Kul med nytt sällskap. Gick till Coco thai. Maten var god...men jag hade nog faktiskt förväntat mig bättre efter allt jag hört om det stället...men men. Trevligt var det iaf ^^

Ooooo btw. Igår såg jag å Christian Black Swan (med Nathalie Portman) och idag såg vi på the Fighter. Båda två hade visst vunnit flera Oscars. Kan verkligen förstå varför! Båda var verkligen superbra och kan verkligen rekommendera dem båda.

Nä imorrn är det fredag, å det betyder 1 dag kvar till helg yaaay ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0