30 Juni - P&L <3

Wihoo!! Så har även jag gjort P&L debut, å vilken debut det var då ^^ Skulle först se Veronica Maggio tillsammans med Natta, men vi kom ifrån varandra...eller rättare sagt, vi hittade aldrig på varandra, å telefonlinjerna var nere (Å telia sa att de skulle ha täckning så det räckte ..... behöver man säga mera)
Iaf så blev det att jag kollade på Maggio själv, men det gjorde inte så mycket för det var bra ändå ^^

Natta hitta på mig efteråt iaf, mötte upp Christian å styrde sedan stegen mot stan. Vi gick runt lite, köpte munkar kollade på folk, blev solbränd på näsan ^^ Sen var det dags för Thirty Seconds to Mars <3 Väntade ca 45 minuter innan start för att vara säker på att få en bra plats. Kom hyffsat nära scenen iaf å tyckte jag såg bättre än på Maggio. Shitt!! De var verkligen RIKTIGT bra. Jarad Leto både sprang runt i publiken och tog upp en massa folk på scenen m.m. de spelade alla låtar som man kände igen och tyckte om oxå + lite till ^^


Nä, lätt det bästa jag sett hittills. Nästan så det var bättre än Miyavi konserten, men bara nästan ;)
efter det blev det Langos å Volbeat, sedan kände jag å Christian oss trötta så vi drog hem. Var/är i skrivande stund liiiite sugen på att se The Ark, men jag tror inte jag orkar ta mig ner till stan igen....men öppnar man balkongdörren tror jag om jag ska vara ärlig att vi kan höra dem spela iaf :P Hörs ganska bra ut hit där vi bor.
Tja, det var väll det. Funderar på att ta sovmorgon imorrn och åka in till insjön typ 12 istället för 7 :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0