12 Juni - En update för den som är nyfiken

Tjo!

Har knappt haft en lugn stund sen jag kom hem ifrån London (Vilket var mellan den 2 och 6 juni) Vi hade verkligen super trevligt å bra på alla sätt och vis när vi var där. Såg en massa och gick en massa. Allt som allt var det  en verkligen lyckad resa. Liknande resor gör jag mer än gärna om igen ^^

När jag kom hem hade jag 2 lediga dagar innan min praktik på Clas Ohlson började. Fixade å donade i lägenheten under dessa två dagar samt kollade bussar så jag kunde ta mig både till Insjön ordentligt samt vart Manpower jobbet skulle ligga.

Torsdagen var dagen D. Fick inte göra nått första dagen egentligen. Fick i princip bara passerkort, en dator och sitta å läsa igenom en massa material. Detta ska nog bli bra det här. 3 dagar i veckan fram tills i slutet på augusti. Min plan är att suga åt mig kunskapen som en svamp :D

På fredagen var jag på Katarinas studentfirande i Sandviken. Alltid lika trevligt att träffa Anna och Katarina (och Henrik får vi ju så klart inte glömma). Åt så magen stod i 4 hörn. GOTT var det ^^

Lördagen var det åter festligheter. Christians storasyster Linda fyllde år. Vigseln ägde rum typ mitt ute i skogen i ett gammalt torp där de tidigare hade spelat in Farmen (typ säsong 2) för en massa herrans år sen. Den säsongen då Naken Janne var med:P
Lite roligt att se ladan där de hade haft sånna där utröstningar samt stugan som de bodde i.

Söndagen gick mest åt till att hjälpa Christians mamma att flytta från lägenheten i Säter till nya lägenheten i centrala Hedemora. Rätt ok det med. Man fick iaf lite välbehövlig motion :D

Imorrn är det tillbaka till Insjön igen. Ska typ "sättas igång" och få mina första uppgifter. Känns spännande. Ska bli roligt att se vad det är som jag ska göra :)



Kommentarer
Postat av: Karro

Låter som att du har haft det härligt:) Hängde inte riktigt med på Christians storasyster, gifte hon sig eller fyllde hon år? :P

2011-06-13 @ 18:45:44
Postat av: Ea

Hahaha den missa jag ^^; Hon gifte sig. Bara jag som är snurrig när jag skriver :P

2011-06-14 @ 16:14:36
URL: http://eachan.blogg.se/
Postat av: Karro

haha, då är jag med:)

2011-06-14 @ 20:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0