30/7 -- 1/8

Shit, uppdaterar aldrig nu för tiden känner jag. Men det finns egentligen inte så mycket att uppdatra om.

Jobbar å åker hem är typ allt. Ser på liiite för mycket The Bachelor :P å har även fastnat för Heroes som går precis när jag kommer hem på vardagarna :P

Var ut med Christian och åt på Golden Palace i ondsdags (den 27:e) för att fira att vi officiellt (enligt Facebookstatusen alltså :P) hade varit tillsammans i 2 år. Tiden har verkligen gått snabbt. Frasen "Det går snabbt när man har roligt" antar jag är sant i och med detta ^^

Haft en lugn och sjön helg iaf. Spelat mycket Pokemon på DS ^^; och tagit det allmänt lugnt.
Medans Christan fixade Mantan under lördagen passade jag även på att dra hem till Päronen å äta gratis mat då Anna-Lena och Tomas tillsammans med Anna och Katarina kom på besök. (Vilket för övrigt var hur trevligt som hellst precis som alltid btw ^^)

Imorrn händer det dock lite grejjer.
Ska till Ludvika på arbetsintervju för en tjänst på ABB.
Hösten som kommer är verkligen som ett vägskäl med många olika alternativa vägar för mig att gå.
Får ju snart reda på om jag kommer in på Byggarbetsledarprogrammet som jag sökt. Kommer jag inte in där och om jag inte får jobbet på ABB så har jag iaf kommit in på Grafisk Design, så då blir det de tillsammans med fakturering på Komfast i Falun. Inte fel det heller. Så det som är bra är att jag hur jag än vrider på det hamnar nånstanns bra ^^

Well well, vi får se hur det går helt enkelt. Kommer iaf bli intressankt. Önska mig lycka till ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0