Räknar ner

Idag är verkligen en trökdag.

Christian jobbar 11-17 å jag börjar jobba 16 å slutar 00.00, alltså betyder det att vi inte ses på över 13 timmar >_<
Men nedräkningen har verkligen börjat nu. Efter idag har jag bara 1 helg kvar att jobba på MAX å sen är jag färdig med det stället. Känns grymt skönt !! Hoppas bara nya jobbet är bra så man inte (hör å häpna) börjar längta tillbaka till MAX...men det tror jag inte kommer hända i första taget iaf :P

Lite kommentarer på nyåret då:
Helt OK, kanske inte superkul egentligen, men verkligen inte dåligt heller. Lite förfest med Christians kompisar samt Per å Maja. Det var kul ^^ Spöade Per på Rock Band (fast jag har ju spelat MYCKET mer än han har gjort så det var väll ganska förståeligt) Stannade kvar hemma hos oss så länge så helt plötsligt var klockan 10 å det var kanske dags att sänka volymen. Vi bor ju trots allt i en lägenhet med småbarn..även fast det var fredag å nyårsafton..men men... Vi tog en taxi till TG´s å möts av en polisbil (alltså har vi kommit till rätt ställe :P) nån 1:a hade visst blivit en aning för överförfriskad...hade lämnat en del spår efter sig i korridoren (blä). MASSA folk hos TG´s som vanligt.
Skönaste kommentaren kom från en gammal gymnasie-klasskompis som oxå var där:

"Missförstå mig rätt nu, men du har blivit mycket snyggare å coolare nu när du har börjat på Högskolan, å nu är det jag som är töntig"

haha ja vad ska man säga. Min högskoletid måste ha gjort mig till en bättre person helt enkelt... å snyggare oxå :P hahahaha ^^

Stannade inte hos TG så jättelänge efter att 12 slaget hade varit。Pratade lite med Kim (som oxå kom där på slutet) sen bar det av hemåt. Lite jobbigt att hela tiden behöva tänka på att man skulle upp å köra bil till jobbet dagen efter....

Well well, idag ska jag lata mig lite innan jobbet. Fortsätta spela FFIX (har kommit till CD 3 av 4) Sen fiixa mat å åka till jobbet.
Yep, det är min dag det.

Hoppas ni får en bra dag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0