Nu snart börjar vuxenlivet (0__o)/(^__^)

iiii, sitter så här kvällen före försa jobbdagen å känner mig en smula nervös inför morondagen. Men jag tror jag är redo. Matdosan är packad, naglarna är målade å håret är tvättat. Nu ska det bara sovas i nån timme sen upp tidigt tidigt för att äta frukost å ge sig iväg!! (0_o) :D
Hoppas hoppas att det är kul jobb å bra människor där!!  Ska nog gå bra det här ^^

I övrigt har detta hänt: Hade ju som en del vet en helt ledig vecka innan första riktiga jobbveckan. Men tror ni inte jag går å blir förskyld. Har mått ganska bra ändå, men man har hela tiden kännt sig lite sådär seg å trött i kroppen, å just denna dag har mina näsa å hals strejkat en aning. Men det har gått gaska bra ändå måste jag säga. Varit full rulle hela veckan. Hunnit med att träffa Hatchie (som är i Sverige i några dar, sen tillbaka till Turkiet igen) träffade även Melissa sammtidigt å vi tog en fika. (trevligt mycket trevligt). Sen blev det fika å Kupolen med Lovisa på torsdagen å hjälpa Marit att packa ihop sin lägenhet på lördagen. Idag blev det även en sväng till Falun å såg på Nania Skeppet Gryningen tillsammans med Lovisa. Jättebra film med jättebra sällskap ^

Nä, nu blir det nån film/serie innan läggdags. Upp å hoppa klockan 05.30 så Christian kommer iväg i rätt tid.

Har gött nu!!


Kommentarer
Postat av: marit

Hej!



Hur gick första dagen?

2011-01-17 @ 18:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0