Mysdag

Idag har det varit en riktig mysdag...men jag tar det från början...
Blev jättetrött igår (fredag) å kände att det nästan var dags att gå å lägga sig när klockan var runt 10-11 (vilket är den vanliga "gå-å-lägga-sig-tiden" nu för tiden då man går upp 6 varje dag) Somnade i soffan medans Christian spelade Fallout. Han väckte mig när klockan var typ 2 på natten för då skulle han gå å lägga sig å det var dags att förflytta sig från soffan till sängen. Kommer knappt ihåg allt, kände mig som en zombie/full fast jag inte druckit nått :P iaf så vaknade jag å frågade: "Är det där en faktura" HAHAHA snacka om att ta med sig jobbet hem.

Vaknade klockan 8 å kände mig jättepigg. Men vi låg kvar å sega i sängen fram till 11 <3. Åkte sen iväg till kupolen. Hittade en ny tröja till Christian på Dressman å jag hittade 3 snygga svarta tröjor. Måste ju ha svart på mig på jobbet. Får visserligen jobbtröja oxå, men alltid roligt att byta ibland å inte gå i samma hela tiden.

Lite tråkigt (för mig iaf men kul för Christian) att han ska till Jocke å spela, vilket innebär att jag måste sova själv. Men då ska jag passa på att spela FFIX och virka. Å imorrn ska jag till Ornäs å plocka bland gamla kläder å äta Ris ála malta ^__^ omnomnom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0