Fröken hurtig med mycket på G

Idag har jag å Christian gått en promenad till Kupolen. Kollade på lite nya kläder för honom på Dressman å lite nya skor till mig på DinSko...men inget av dessa blev köpta :/ men istället köpte jag 1 par fina gardiner som ska sättas upp i vardagsrummet (tänkte nämligen städa ut julen idag).

Promenerade hem igen å ska snart sätta oss i bilen å fara till Falun en snabbis för att kolla på lite nya bilar :)
Få se vad man kan tänkas hitta där.
Som avslutning blir det förhoppningsvis en vända till Maserhallen. Har ju tänkt fullfölja mitt nyårslöfte om ökad hurtighet. Måste därför se hur mycket ett halvår/årskort kostar där så man kan börja simma :)

Häpp häpp hurtig ^^


btw, eftersom jag kommer börja jobba heltid från och med snart så kommer jag ju inte hinna med alla de kurser som jag hade tänkt gå den här terminen, men fick lite information om min distanskurs i Grafisk Design - Tryck. Tycker verkligen den verkar bra å ser verkligen fram emot den. Sen är ju målet sedan medans jag jobbar att lyckas håla japanskan vid liv. Ska bli spännande å se hur allt kommer lösa sig till slut ;D

Kommentarer
Postat av: Frank

haha!! herre gud va du kommer att stå i! men hoppas du orkar! du kommer iaf vara väldigt trött första veckan kan jag lova dig.. när man inte är van att jobba heltid och gå upp på morgonen.. ;)

2011-01-07 @ 23:58:45
URL: http://helfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0