Bra avslut efter 3 & 1/2 år på MAX

Så har jag då slutat på MAX, måste verkligen säga att det känns otroligt konstigt...å speciellt idag då jag jobbade med de bästa å trevligaste så känns det t.o.m. en smula tråkigt. Men som sagt bara att se framåt å hoppas att nya stället blir än bättre. Hoppas verkligen att mina arbetskamrater kommer vara trevliga :)

Fick iaf ett väldigt bra avslut med massa kramar och "nej, ska du sluta/ varför ska du sluta" osv efter att jag ahde slutat för dagen. Alltid kul att höra att man faktiskt kommer bli saknad. :)

Å imorrn blir det spännande, för då ska mysis börja sitt nya jobb i Smedjebacken på SWL. Hoppas det går bra!!
Näpp, ska väll börja tänka på at gå å lägga sig snart om man ska orka upp till 6 tiden imorrn.

Gnatt Gnatt!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja heja! du klättrar uppåt!

2011-01-13 @ 01:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0