Uppdate

Kanske borde börja med veckouppdateringar, känns som att man inte har varken tid, lust eller ork under veckorna.
Den här veckan har iaf varit helt ok. Jobbat på som vanligt mån-tor. Björn var tillbaka oxå, å med hjälp av honom så blev vi färdiga med alla gamla uppgifter och mail som legat kvar :)
I fredags så satt jag iaf i Bahnhofs reception för att Sara var ledig och hon hade bett lilla mig att vickariera :D Vek kuvert, skickade ut pingboxar och kopplade folk som ringde. Ganska kul, men en aning enformigt efter ett tag å i början så var det en aning kaos eftersom jag var osäker på hur jag skulle koppla folk m.m. Men tillslut ramla polletten ner :D
Lite kul att Bahnhofs VD kom förbi för att hämta upp ett USB och fixa med nån liten dator :) känns lite kul att han kom förbi samma dag som jag skulle sitta där.

Idag lördag så har det varit ett väldans åkande, mycket händelserik dag.
Först åkte jag å Christian till IKEA i Valbo. Handla lite låder å annan bra förvaringgrejjs. Sen drog vi tillbaka till Falun. Christian har haft problem att öppna munnen, vi tror att han kan ha haft nån infektion i käken eller liknande. Vi var därför på Falu Lasarett från halv tre...å de var ju så HIMMLA sega. Satt å vänta i 2 timmar innan någon läkare tog emot. Klockan 5 kunde vi åka hem iaf.

Kastade i mig lite mat å fixade lite med de nya IKEA grejjerna jag hade köpt, sen bar det av till Falun igen tillsammans med Natta. Mötte upp Lovisa utanför American take away å stack iväg mot Arenan. Hela helgen är det ett japankonvent som heter RenCon som Natta hade tipsat om att vi skulle kunna gå på. massa roliga saker som man kunde köpa. Lite tråkigt nog hade jag inte tagit ut nå kontanter å ingenstans tog dom ju kort :( men men, kanske var lika bra...borde ju inte köpa massa saker hur som helst nu när man ska hålla lite etxra hårt i slantarna efter bilköpet ;) men titta är ju gratis.
Det som vi egentligen var där för att göra var annars att titta på den Japanska artisten HITT. Aldrig hört talas om honom, men det kan ju alltid va kul att va med om nå nytt. Ångrar VERKLIGEN inte att jag inte följde med ^^ Fasiken vilken entertainer han är :D ena stunden spelar han keyboard, andra studen står han uppe på pianopallen så att alla ska kunna se honom. Å helt plötsligt spelade han en gitarr (eller var det kanske en bas), head-bangade eller gjorde nån "konstig" dans, rörelse med armarna. Kul var det iaf. Kunde inte sluta le....måste väll säga att han var rätt snygg me hehe (Myysis du är fortfarande finast <3 ^^) Påminde väldigt mycket om Miyavi.

Hade iaf en väldigt trevlig kväll :D
Få se om jag kanske lägger upp lite kort här eller på FB så fort jag får til å ork :)

Har gött!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0