Tråktisdag

Tycker dagen idag har gått väldigt segt för att vara en vanlig jobbdag som tidigare gått snabbt. Var inga roliga kundmail alls, bara folk med problem, ingen som ville man skulle ändra till månadsvis fakturering eller sända ut en autogiroblankett eller annat roligt :P
Å till råga på allt så var det bokstavligt talat hela bahnhofs bemanning som valt att ta rast klockan 3 å hade då ockuperat kortleken. Så fast vi hade bestämmt kortspel så fick vi vackert sitta på sidan av å titta på när andra spelade.
men men, får ta rast en annan tid imorrn när inte resten har rast.

Annars har jag varit duktig å betalat räkningarna (gaaah känner mig jättefattig, längtar tills jag får lön...är ju inte fattig student längre :P)
har även äntligen fått tummen ur å börjat fylla i mina blanketter för medlemskap i facket å a-kassan.

Nä, inge mera tröktisdagar. Hoppas imorrn blir bättre :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0