Pinnar på

Jaha, så har då tisdagen oxå gått, och jag har nu arbetat själv på fakturaavdelningen i en hel vecka sen Louise först blev sjuk å sen bestämde sig för att sluta igår måndags. Björn skulle egentligen börjat på fakturavdelningen igår, men då hade han oxå dragit på sig förkylningen som alla verkar drabbas av just nu (0__o). Usch!! Hoppas hoppas att jag inte behöver bli smittad!! har INTE tid för det just nu eftersom jag arbetar för 2 (egentligen 3) å uppgifterna bara haglar in från support å leveransavdelningen samt PWC och så klart direkt från kunderna...
Men men, ingen tycker ju så klart att jag ska göra nå mer än vad jag hinner/orkar med...men ganska ensam måste jag se ut att vara eftersom Robin frågar hur det går och om jag känner mig ensam varje gång han går förbi... men men, förhoppningsvis är Björn tillbaka imorrn så vi kan jobba ikapp :D

Annars så tuffar väll allt på som vanligt antar jag.
Både jag å Christian har varit otroligt lata den senaste veckan, å förra torsdagen med. Vi har nämligen struntat i att gå till simningen.. Men det är verkligen inte kul att dela typ 2 banor bara med en massa (å då menar jag en MASSA) människor, mest tråkiga pansionärer eller medelålders män som tror de är nästa Lars Frölander å crawlar banorna fram å tillbaka å tar plats å stänker...men vi försökte kompensera upp det hela med att lämna bilen hemma å gå till WIllys å handla...måste väll ha gett nått iaf kan man tycka...tar ca 20 min dit å 20 minuter hem...så det är bättre än ingenting..

Nä, nu blir det sova..klockan är snart 11 å jag är jättetrött!!
Nattinatti allihopa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0