Lite smått å gott från veckan som var

Denna vecka har faktiskt varit väldigt kul. Fast jag varit själv på jobbet sen i onsdags för Louise är sjuk :( Får jobba för två, men det känns faktiskt som jag har lärt mig en massa nya grejjer när jag verkligen fått se till att fixa allt själv å ta egna beslut.

I onsdags hjälpte Robin mig att hitta till Bondegatan. (Bullemyren huttar man u till, men väl där är man ganska lost :P) Efter lite om och men snubblade jag på Marit. Kollade in hennes lägenhet som vekligen var kalasmysig ^^Verkligen superfin!! Klämde i oss semlor (tog nog alldeles för mycket grädde) såg på Scrubs, How I met your mother och Top model. Härlig kväll!!


På torsdan var Louise fortfarande sjuk. Vi hade tänkt äta sushi på fredan, men Sara i receptionen var sugen på sushi å hade glömt matlådan, så vi två drog istället iväg själva å åt. Jättegtrevligt å jättegott <3


Tja, det var väll typ allt för stunden. Hade en trevlig fredagskväll med Christian. Drack mitt sommarvin å såg på ett avsnitt TopGear (Kan verkligen se på hur många avsnitt som hellst, verkligen kul!!) Å sen såg vi på Due Date. Helt ok komedi ^^

Nu så sitter vi å funderar på om vi ska dra till Västerås å kolla in lite nya bilar eller om vi ska gå till vattenparken å mata ankorna..Svåra val indeed :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0