Längtar till sommaren

Inne nog med att det kommer en halvmeter snö under dagen som man sedan på morronen måste ställa sig å skotta bort...(detta är vanligtvis anledning nog att längta till sommaren) Men i år kan sommaren bli alldeles speciell. Fick höra på jobbet den här veckan att de brukar få P&L biljetter för de brukar ha Bahnhof fest då i samband. För skojjs skull gick jag in på deras hemsida för att kolal vilka band som var bokade hittils...å vad dick jag se!! 30 Seconds to mars ska spela Yaaaay !!! Om det verkligen är så att vi får biljetter kommer denna sommar vara första sommaren för mig som jag går på festivalen ^^ KUL!! Kings of Leon skulle visst oxå spela oxå det jättekul :D SÅ som sagt ^^Kul kul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0