Biljagar helg

Liten update:
Är så himla lat på allt jag gör nu för tiden känns det som. Har ingen ork för nått!! Kanske har vitaminbrist (0_o)
Det här helgen har det iaf varit ganska så fullt upp.
Var till Hedemora för vi skulle kolla på en Citroën C3, men den kändes inte alls speciellt bra, ganska plastig å tattig. För skojs skull åkte vi till Volvo affären oxå för å se om de hade nått kul...ä tänk, de hade en Renault Megané som vi tidigare tänkt oss men helt gett upp (minns inte varför vi slutade kolla efter sådana). Men där fanns det iaf en jättefin blå Megané med sportpaket (alltså sportstolar i stället för vanliga stolar) å massa annat extra. Rätt motor å den drar mindre än Golfen vi har nu. Allt stämde med andra ord.
Så nu är det ganska spännande, förhoppningsvis får vi en ny bil snart :D

Var till Kupolen å unnande mig lite saker i fredags btw. För länge sen, (var väll mins ett år sen iaf..eller kanske t.o.m mer..) var jag till Eurosko å kollade på ett par jättesnygga högklackade skor med knytning. De var för dyra på den tiden för man hade ju ganska lite pengar då (har iofs inte fått lön än så har ju fortfarande inte så gott om det där gröna, men man kan ju alltid shoppa i förskott :P)
Till saken...det fanns ett par skor där som liknade dessa väldigt mycket, å jag kunde inte låta bli att köpa dem den här gången ^___^ Jättesköna, som att man går på kuddar, å jättelätta kändes de med. KUL!! Ska bli mina nya vårskor :D


På lördagskvällen blev jag även färdig med mitt senaste virkprojekt. Har kommit in i en period då jag tycker det är jättekul att virka fåglar. Denna gång blev det nån sorts Flamingo...å eftersom den ser ganska mongo ut får den helt enkelt heta Flamongo :P


Nä, det var min helg det. Nu ska jag baka kolakakor å börja fundera på hur jag ska lyckas med Marits djurbeställning :D



Kommentarer
Postat av: nath

jättesnyga skor!

2011-03-03 @ 10:27:45
URL: http://karadu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0