Helgens bravader

I fredags var det roligt. Var på julfest med alla Sprint kollegor. Riktigt trevligt ock riktigt god mat på Klockargården i Tällberg. Å de är då för roliga. Så fort man gick på toa så stod det ett påfyllt vinglas vid min tallrik. Tror visst AnnSofi försökte supa mig under bordet :P hehe

Var lite "vrakig" morgonen därpå, men efter en alvedon bar det av mot jobbet igen för lite extra helgarbete. Efter några timmars arbete bar det av hemmåt, å på vägen fick man nästan de sist julklapparna klara ^^ duktigt!!

På söndagen var det nästan bara julstök som gällde. Pyntade både granen och satt ihop pepparkakshuset ^^

Så nu kan julen komma. Jag är redo ^^

Lägger till lite bilder på granen å huset. Är ganska missnöjd med garneringen av huset för jag gjorde till en början kristyr utan äggvita. Till nästa år ska jag införskaffa en riktig sprits istället för plastpåse å bara använda mig av äggvitekristyr :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0