30 nov

Var å lämna blod. Det har gått snabbt å relativt smärtfritt tidigare. Men denna gång var det svårare. De hittar ingen bra åder så det kändes som att de fick gröta på rätt bra där ett tag innan de hittade en åder där det rann relativt bra från. Tidigare har det bara tagit 5-10 min men denna gång fick jag sitta hela 20min innan jag var klar.
Det gjorde inte ont under tiden, men ganska obehagligt måste jag ändå säga att det var!!

Antar att det är för att man är så stressad på jobbet just nu. För jag har inte kännt av blodgivningen tidigare. Men denna gång vart jag väldigt trött å dåsig efteråt.
Aja, ska sluta klaga. Fick ju ändå en till ittala skål till min samling som tack för besväret :D

Mitt Batiste torr schampo som jag beställt från Kicks kom oxå appropå ingenting ^^. Så nu lucktar jag kockosnöt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0