Tisdagen den 30 Aug

Så har det gått ytterligare en tid sen jag uppdaterade. Så jag fattar mig kort.
Har avslutat min praktik på Clas Ohlson (men gått resultat och många nöjda ^^)
Började på Byggarbetsledarprogrammet igår men tror inte att det är nått för mig (bra att änrligen ha det utrett iaf :P) Har gjort en hypersen anmälan till Grafisk Design, men har inga förhoppningar om att komma in där...så vi får se. Hoppas kan man ju alltid.

Fick ett jättehärligt mail idag iaf som jag hade tänkt dela med mig lite av.
För några veckor sedan fick jag tillbaka kontakten med en av mina gamla mailkompisar, Yuki.
Fick reda på att hon var gravid och att det snart var dags för lilla Sayano att komma till världen.
Virkade då ett djur som jag skickade för för någon vecka sen.
Idag fick jag ett mail där hon skrev att lilla Sayano föddes den 27:e

Hur sött som hellst, eller hur ^____^ :


Nä, nu måste jag forstätta fundera på vart mitt liv ska ta vägen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0