Gräsänkan Ea

Dag två ensam i lägenheten.
Kommer ihåg första gångerna som jag skulle "bo själv". Det var inte roligt. Men man kan lätt säga att jag vant mig :P
Nu när Christian är i Rättvik på Classic Car Week så är jag åter själv i lägenheten. Men nu för tiden klagar jag inte. Tvärt om så tycker jag det är helt ok. Lugnt och skönt å man får en massa saker gjorda ^^
Som t.ex idag har jag hunnit laga både mat till mig själv imorrn + en lassagn så man har mat tills framöver.
Städat å damsugit hela lägenheten (städade lite extra noga denna gång så att allt verkligen är fint runt om kring en, jag gillar sånt ^^)
Har även rensat ut blommorna på balkongen och diskat. Klappar mig själv på huvudet.
Just nu i skrivande stund sitter jag å äter min lasagne å diggar Amy Winehouse. Riktgt skön musik som jag inte upptäckt förens nu. Får mig att verkligen tycka att det var sorgligt att hon gick bort :/
Nu ska här iaf letas hotell/vandrarhem inför Gackt-konserten nästa vecka <3
(Drömde att jag satt på scenkanten och pratade med Gackt i natt btw :P ... men problemet var att han hade en clownkostym på sig ^^; haha)


Å så till sist bjuder jag på en "Ea tipsar":


Fastnade för låten för någon vecka sen och kan inte få den hur huvudet.  Å det var en rolig överraskning att videon är som en smällkaramell av färger ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0