Gackt konserten 9/8

Så har då Gackt konserten varit >_< underbart är som alltid kort. Men bra var det !!

Hade först en heldag med Lovisa i Stockholm. Lite regn fick vi på oss, men det gick över ganska snabbt.
Drog till Fryshuset så vi var där i halv 5 tiden. Fick för mig att det bara var 1 timme kvar tills insläpp, men jag å mitt virriga huvud hade som vanligt fel. 2 timmar var det (0_o) å vilken kö det var!! Sträckte sig hur lång som helst, mer än ett kvarter bort från ingången.
Täffade på en ny bekantskap när vi stod i kön iaf; Gabriella. Alltid lika roligt att träffa på folk som har liknande intressen som en själv ^___^

Konserten var hur bra som hellst, men med en å annan kommentar frå min sida, typ att jag inte fatta vad den där amerikanska sångaren gjorde där, som sjöng tillsammans med Gackt. Jag var inte där för att lyssna på honom lixom...men rösterna synkade ganska bra ihop, men fortfarande, det var inte honom som jag var där för att se. Men i övrigt var konserten riktigt bra, å det var riktigt häftigt att få se Gackt på riktigt ^__^ (En liten side note kan jag även tillägga att jag inte började böla när jag såg honom :P)





Efter konserten vandrade jag å Lovisa tillbaka till hotellet. Tog ca 1 1/2 timme att ta sit ända från Fryshuset till Centrum (0_o) men ganska skönt att få röra på sig lite oxå :)

Kort och gott; en verkligen super bra dag!! ^^



Kommentarer
Postat av: Karro

vad är det du säger, grät du inte!? haha

2011-08-11 @ 19:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0