22-23 & 25 april och frammåt

Japp, done it again.
Dålig på att updatera mig som vanligt så vi kör en snabbis.
Under 22-23 april så var jag å Christian i Stockholm. Eftersom Christian fyllt år så hade jag bjudit honom på en weekend i sthlm bara han, jag, shopping, bi, hard rock café å utställningar.
Så det var det som vi gjorde. Galet mysigt å roligt å superfint å varm väder under hela tiden vi var där. Underbart!!

Under hela 24:e så var Chrsitian i Hedemora å fixade Mantan. Jag bjöd hem mig själv till mor å far på lite påskbord ^^gott gott

Den 25:e april hade jag å Chrsitian heldag i falun. Åkte till plantagen å köpte panséer, blommlåda å blommjord så vi kunde få det lite fint på balkongen. Var faktiskt första gången som jag planterade någonting. Riktigt stålt om jag får säga det själv. Blev även lite lyktor som hängde upp ute på balkongen, så det kommer nog bli mysigt om man skulle sitta därute nån varm sommarkväll.
Balkongen invigdes för övrigt denna dag. Eftersom vi flyttade in i lägenheten på hösten så var det alltid för kallt tidigare att sitta där ute å äta. Men i måndags blev det av tillslut. Jag misstänker att där kommer vi att sitta en hel del mer under sommaren ^^

Jaha, annars då... jobbat på som vanligt å längtar redan till helgen. Va händer på valborg då??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0