15-17 april

Länge sen jag uppdaterade nu. Skäms lika mycket även denna gång för det.
men en snabb uppdatering ska ni få.

På Fredagen (15 april) fyllde min Mysis år. Vi hade tänkt gå ut och äta på Broken men vi blev lata å snåla, köpte tacos istället å såg på senaste Harry Potter...hmm ja vad kan man säga om den filmen annat än att den var ganska rörig och mörk och man måste ha läst böckerna innan man kan se och förstå filmen...nästan så att jag inte kom ihåg vad som hände för det var så länge sen jag läste boken.
Christian vart iaf glad för presenterna som jag gav honom (en klocka och en weekend i sthlm) ^^.

På Lördagen (16 april) hade vi besök från bådas familjer + pastorn som kom upp hit från Uppsala enkom för Christians skull.
Jag hade stått i köket under hela veckan för att baka till fikat. Måste säga att jag tyckte fikat gick bra och första mötet mellan mina och Christians föräldrar gick även det bra ^^;
Pastorn hängde kvar på kvällen. Vi skulle egentligen först äta en tacotallrik på Metropol och spela lite biljard eller bowling, men istället hamnade vi på Luna där vi fick supergo mat. Sen blev det en impulsbio. Kollade på SuckerPunch. Hmm å ja vad ska man säga om den filmen då ^^; Regiseröen hade tydligen vetalt leva ut alla sina regisörsdrömmar i en och samma film samt ha med en massa lättklädda snygga tjejer med svärd och vapen...vet helt enkelt inte om jag ska säga att filmen var dålig eller väldigt bra.. kan nöja mig med att den verkligen var annorlunda.
Det var iaf en supertrevlig dag :D

Sen på Söndagen (17 april) så åkte vi iväg till Västerås för att kolla in deras nyöppnade IKEA som visst kommer  att bli lika dant som det det de kommer bygga här i Borlänge. Det var RIKTIGT STORT må jag säga. Undrar vart de kommer få plats med alltihopa, iaf hur de ska lyckas kombinera storleken på varuhuset med parkeringsplatsen. Dan var iaf supertrevligt å mys som vanligt. Å som alltid när man är på IKEA så kommer man ut med mer grejjer än vad man hade tänkt köpa från början ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0