10 april

Den här helgen har verkligen inte varit den bästa. Värsta på länge kan man lätt säga.

Började i Fredags. Under arbetsdagen vart jag snabbt värre med min förkylning. Men efter jobbet beslöt jag och Christian oss för att åka till Falun för att testa nya MAX.
Vi hade väll kanske inte världens lättaste beställning att slå in, men trotts det så borde vi ju ha fått det vi ville ha.
Christian fick sin beställning rätt. Men jag bad bara om en GI kyckling och att de skulle ha nya Umimi dressingen på istället för orginaldressingen som ingår. Men först fick jag en burjare med kött istället för kyckling (men det var rätt dressing) Men eftersom jag hade beställt med kyckling gick jag tillbaka. Efter lite väntan fick jag tillbaka burgaren och gick tillbaka till bordet. När jag kollade burgaren så hade de fortfarande tabbat sig med att inte haft rätt dressing. Christian hade nästan ätit upp all sin mat vid det här laget och mina pommes var kalla. Så vi beslöt oss för att lämna tillbaka allt som var kvar och kräva pengarna tillbaka.
Otroligt slarvigt måste jag säga. 2 fel på samma beställning är inte OK.
Så hela resan till Falun blev som sagt totalfail.
Åkte in till Subway och köpte en Sub till mig istället och fick lite pengar över iaf ^^

Men sen tog väll det roliga slut kan man säga.
Var så himla slut när jag kom hem sen. La mig i sängen och har inte lämnat den sedan dess.
Har sovit hela lördag och söndag. Helt förstörd!! Ont i huvudet, vanvettshosta, tårande ögon, trött i kroppen, täppt näsa...ja behöver man säga mer....

Så tycker liiite synd om mig själv just nu. Hoppas jag orkar gå till jobbet imorrn. :/

Host host



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0