Mår som jag förtjänar

Usch!! Idag mår jag inte superbra kan man ju säga...börjar kanske bli gammal å klarar inte av att dricka längre hehe nää om sanningen ska fram så hade jag ju inte druckit nått på hela sommaren å sen blev det inte bättre av att man försöker ta igen det på kåren igår >__< haha 2 tequila shots å en massa groggar är nog inte världens bästa kombination. Får köra på cider till nästa gång som på den gamla goda tiden :)
Har iaf världens bästa kille som tar hand om mig nu när jag inte mår så bra och som såg till att jag kom hem i ett stycke med väska å allt. Älskar dig!! <3

Nästa vecka som kommer (vecka 37) är det alltså nya tag som gäller. Mera japanska och mina första klassrumsbesök ska göras redan imorrn måndag. Gardasil vaccination och sen en jobbhelg som väntar. Mycket på G som sagt.

じゃまた


Kommentarer
Postat av: Frank

Hehe.. Så fort jag får allt som jag vill ha det i lgh så blir de inflyttningsfest. Väntat fortfarande på eran inflyttningsfest?! ;)



Lgh är i Haninge, en 2:à på 40kvm.. :)

2010-09-13 @ 13:36:43
URL: http://helfr.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0