Illa!!

Usch!! Idag försov jag mig. Skulle haft första muntliga konversationskursen klockan halv 10 idag. Hade därför ställt min mobil att väcka mig klockan 8.46 så jag skulle haft mer än en halvtimme att vakna/göra mig iordning på etc.
Men av nån anledning så vaknar jag inte förrens Christians mobil-alarm ringer KLOCKAN 10!!!! jag är nu en halvtimme sen till lektionen (som bara varar fram till halv 11)
Jag rusar fram till datorn å slår på den...(på lektionerna måste man ju sitta i cam oxå, så då ser ju alla hur nyvaken jag är .... )
Läraren märker iaf att det kommit in en ny elev till samtalsrummet. Som tur är har jag sinnesnärvaro nog att kolla på schemat å se att det är en till lektion klockan 11, men för en annan grupp. Så jag säger att jag går på den lektionen istället, och loggar skamset ut ur samtalsrummet.
USCH!! Att försova sig gör iaf att jag får en väldig ångest. Man vill lixom kunna hinna ikapp å göra lika mycket som man egentligen skulle ha hunnit gjort under den tiden man låg å sov som bäst...men när man inser att det det inte är möjligt börjar iaf jag skämmas som en tok....Arg blir man oxå, på att så mycket av dagen försvunnit som man skulle hunnit göra nått vettigt på...men i detta fall var det ju inte så farligt, bara en halvtimme...men det känns för mig som att jag legat å sovit halva dagen.

Aja, efter att lektionen är slut ska jag å Christian ner å kolla in Borlänge Marknad. Få se om den har blivit ännu mera lite sämre än vad den var förra året. Annat var det när jag gick på högstadiet. Då var marknaden runt kupolen, samt hela övre parkeringen. DÅ var den STOR (iaf med mina mått).
Ska även hinna förtidsrösta idag. Jobbar ju i helgen så det kommer nog inte orkas med om jag inte gör det idag.

Så lite viktiga saker att ta me sig från detta blogginlägg: Försov dig inte och gå å rösta!!!

じゃまた


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0