Har inte tid!!!

Usch å blä å fyyy!!
Har känt mig hängig i kroppen sedan i tisdags å idag (torsdag) när jag vaknade kände jag mig inte alls bra. Trött å näsan är snuvig. Lite svullen i halsen oxå >___<
Näääe jag har verkligen inte tid att vara sjuk nu!!!! Idag har jag två lektioner japanska som jag vet att jag kommer bli helt slut å snurrig i huvudet av. Det blev jag iaf i tisdags då jag hade första lektionen. Då satt man lixom 1 och en halv timme framför datorn utan stopp. Idag är det samma sak men x2 för idag är det dubbel lektion med en halvtimmes rast imellan.
Imorrn ska jag, Karro å Natta ju även på Modell för en dag...om jag känner mig som en överkörd skata så kommer det nog inte bli nå bra bilder...tur att det inte är nå köptvång iaf ...
Å sen till råga på allt så jobbar jag 8+7 timmar i helgen!!! Så ni förstår, det är INTE OK för mig att vara sjuk just nu!!!

Snart ska jag iväg å sälja första djuret som jag haft på beställning. Tog mindre än en vecka denna gång :)
200,- landade slutsumman på för första beställningen, så jag kommer nog att hålla mig till typ den prisklassen bara så ni vet ;)

tjo!


Kommentarer
Postat av: Gök

Var försiktig så inte skatteverket hittar dig. Man måste ju skatta på sin inkomst. Hörre du fröken Ekonom :p

2010-09-02 @ 19:23:29
URL: http://segoflic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0