Bara det roliga kvar ^^

Den här veckan har verkligen gått fort, och den har varit späckad som tusen (antar att det är därför den har gått så snabbt :P)
Jobbade mitt sista extra pass på MAX för den här veckan idag och har idag på eftermiddagen bara tagit det lugnt, virkat ganska mycket på mitt  nya projekt (som snart kommer att ligga uppe på hemsidan för allas beskådan ^^)
Kim var förbi en snabbis och kollade in beställningen på en Starcraft Marine soldat som jag nyligen virkat klart. hehe kräsen kund det där som ville ha lite ändringar, men det är bara kul att göra något perfekt..kunden har ju som bekant alltid rätt :D

Nu till kvällen blir det lite kårkväll, få se hur mycket folk som kommer att vara där i.o.m att det är Invasion Dalarna den här helgen. Frankie Frank Frank kommer upp iaf, det gillar vi mycket ^^
Så snart blir det overall på..yaaay !!

Å imorrn bär det av til El Stockholmo tillsammans med lilla mamma. Ska leta på stark kinesisk sås från Omi Food åt Christian å lite Japanska barnböcker till mig så jag kan träna å läsa ^^ Måste ju få upp flytet lixom. Kan verkligen komma till pass eftersom jag idag bokade in mig på mitt första kana prov för online-kursen (0__o) Lite läskigt, men hoppas det grå bra, har tränat kana ett bra tag nu så hoppas det går vägen, skulle bli liiite förvånad faktiskt om jag skulle behöva tvingas göra omprov, men men がんばれください!!

Nä nu ska jag göra en gloslista så jag kan sitta å öva glosor på tåget imorrn

じゃまた ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0