The målarman

Yaaay!!
Dag två av våran omtapetsering/ommålning.
Målaren trodde att han skulle hinna bli klar med sovrummet som till idag, men det hade vist tagit längre tid med allt i köket, så just nu i skrivande stund så verkar det som att både köket å sovrummet inte blir klar förens imorrn...men men, har vi sovit två nätter i soffan så klarar vi säkert en tredje oxå.
Men fint tror jag iaf att det blir tillslut...Den som väntar på nå gott väntar ju alltid som bekant föööör länge :P

Idag så har jag iaf varit hemma, skulle väll egentligen ha kunnat masa mig iväg till skolan istället för att sitta hemma. (Kan ju säga att det inte blivit liiika myket gjort här hemma som när jag sitter i skolan) men lika bra att vara här när målaren är här... egentligen så litar jag på honom för han verkar väldigt snäll å pålitlig, men det känns konstigt att bara släppa allt me lägenheten å låsning av dörrar m.m. till en helt främmande person.
Men skulle egentligen ha åkt hem till Ornäs å ätit mat å haft mina distans undervisningar där, men av nån anledning så funkade inte Connect som det skulle....antingen hade connect ballat ur eller så är det att vi har så himla dåligt internet i Ornäs...iaf...jag kör i 140 (bokstavligt talat) hem till lägenheten istället...å som ett mirakel fungerar connect å jag kan ha min lektion.


Men men, jag antar att japanskan kommer få lida en aning av att det är en MASSA oreda den här veckan å att jag jobbar full helg .. får se till att ta igen det nästa vecka å på så många lediga stunder jag bara kan.
Nu ska jag iaf ha en Kanji lektion, sen är jag färdig för dagen. yaaay


またね!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0