Ovana!!

Usch!!
Jag har börjat fått en dålig vana av att bita på naglarna... iaf så fort som någon nagel börjar bli lite ful så gnager jag på den...å den blir ju inte mycket finare för det... nä tänk om man kunde få ett annat jobb så man kunde få ha nagelack å hålla dem fina istället för att låta dem förfalla som jag har tvingats gjort under de senaste åren på MAX *suck*.
Apropå nytt jobb så har Christian fått ett nytt jobb och kommer nu jobba på D Store i Kupolen :D Yaaay Grattis ^^
Å jag fortsätter på mitt nya "extra jobb". Imorrn bär det av till Hedemora för besök nummer 2. Få se hur det går. Lär ju iaf vara klar så man hinner hem till klockan 3 å japanska lektionerna.

Nä, nu ska jag fortsätta träna glosor.

じゃまた!!

//リネア


Kommentarer
Postat av: Gök

Vad är D-store?

2010-10-05 @ 22:43:59
Postat av: Ea

En återförsäljare av Apple produkter. Säljer Mac, Iphones å lite sånt tror jag. Aldrig heller hört talas om affären förrens nyligen :)

2010-10-06 @ 17:25:25
Postat av: Gök

Kan man få "kompis"rabatt om man köper en macbook pro av honom? :D

2010-10-06 @ 20:25:30
Postat av: Ea

Haha ingen aning faktiskt :)

Kan ju höra, men han har inte börjat där än, blir nog nån gång i början av november som den butiken öppnar.

2010-10-06 @ 20:56:38
Postat av: Gök

Jag har inte råd att köpa en just nu ändå :P men om ett halvår kanske. Haha..

2010-10-07 @ 14:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0