Litte om dittan å dattan

Så har jag nu avslutat mitt lilla extrajobb som marknads undersökare för Systembolaget. Var ganska kul, men dock rättså tråkigt på sina stunder. En himla massa människor har jag då fått träffat, vilket nog har varit det roligaste med allt det här...och har nu oxå fått upp ett litet intresse för vin :P

Igår åkte jag även lite Longboard me Marit---kan jag verkligen känna av idag i både rumpan, benen å foten...rolig å bra träning i en å samma smäll alltså.
Vill nu även skaffa mig en rejäl kakburk med olika kaksorter... å kanske borde man samla på sig lite te ^^
Var iaf en väldigt mysig avslutning på longboardåkandet ^^

När jag kom hem så hade Christian vänt upp å ner på vardagsrummet (han har en tendens att vända upp å ner på saker eller fixa med nått så fort jag inte är hemma :P)
Men fint blev det iaf med hans förbättring av skrivbordet.
Kvällen slutade med (kan det ha varit) 4 timmars WoW Spelande...JA.. Nu kommer det fram...Jag OCH Christian har börjat spela WoW TILLSAMMANS :P
Roligt roligt, å vi gick inte å la oss förren klockan 2.

Nu ska jag ha lektion i Japanska skrivsystemet.

じゃまた


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0