Liten update om mycket

Så har då snart lördagen gått...alltså är det söndag imorrn...och jag ska jobba 13-21...blöö känns ju sådär...hoppas jag får stå i kassan å inte backa driven som jag fick göra hela dagen idag UTAN ATT FÅ MINA 15 MININUTERS RAST!!!
Var orolig inför Japanska testet jag skulle göra efter att jag slutat passet. Misslyckades brutalt med det igår när jag försökte...alla prefix som styr vad saker och ting innebär blir ibland lite för mycket :/...skulle ha minst 70 % rätt utav frågorna, men det blev bara typ 49 % på försöket igår...men idag var det bättre ^^Slutade på 88% vilket räcker mer än väl för att få godkännt :D yaaay !!

Å nu till det som alla säkert är JÄTTE NYFIKNA på att få veta ;P

Vad jag gjorde i torsdags..

Det hela började på onsdagskvällen. Blev uppringd av StudentConsulting (som jag arbetade för tidigare under hösten med folkbokförings projektet) ... iaf... hon frågade om jag ville vara med på att göra en marknadsundersökning...sånt är ju alltid bra för CV:n så jag tackade JA direkt ^^
Hon sa att markandsförings företaget skulle ringa upp mig för vidare detaljer...så jag trodde de skulle ringa om ett par dagar eller så...men nä nä...de ringde två timmar senare å frågade om jag kunde komma till Sthlm/Sundbyberg å vara med på deras intervjuar kurs som man skulle gå på för att kunna utföra marknadsundersökningen.
Vart först helt ställd...från det ena till det andra skulle jag bara dra iväg bara så där... å jag vet ju inte ens hur man åker pendeltåg (haha man känner verkligen hur mycket "från landet" man kommer när man utsätts för liknande situationer) ^^; men men...

Dagen därpå satt jag mycket riktigt på ett tåg mot da hufudstad.
Gick bra att hitta både till stället där kursen hölls och även alla byten hit å dit funka bra :D
Kursen var väll sådär lagom underhållande, men själva uppdraget: att göra en nöjd kund undersökning för Systembolaget - kommer säkert att bli rolig. Så det kommer jag ha fullt upp med denna vecka som kommer, samt 2 dagar av veckan därpå...

Aja, antar att denna uppdatering var aningens förvirrande...men det kan bero på att jag för tillfället känner mig aningens förvirrad själv...Hoppas verkligen jag kommer lyckas sy ihop alla mina scheman med japanskan och dessa besök. (ska försöka uppdatera så gott jag kan så alla som är hemskt intresserade ^^av vad jag har för mig kan hålla sig uppdaterade). :D

Nä, nu ska jag mysa med Christian. Se en film eller kanske två (hihi vill se Yrrol ^^) sen sova å tampas med ytterligare en dag på mitt kära MAX ...

じゃまた

//リネア


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0